BESTELLEN & RETOUR

BESTELLEN – Met een account is regelmatig bestellen heel simpel. Je voert je gegevens slechts één keer in bij de registratie als nieuwe klant. Vervolgens kun je direct en snel inloggen in jouw account en je bestelling volgen. Natuurlijk is het ook mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen. Ga naar de Shop om producten uit te zoeken en naar je winkelwagen om te zien wat je al verzameld hebt.

 RETOUR – Mocht de bestelling niet naar wens zijn, kun je het pakketje binnen 14 dagen retourneren, verpakt in de originele verpakking. Breng me via het contactformulier op de hoogte van je retour o.v.v. je ordernummer en bankrekeningnummer. Een reden is niet nodig, maar voel je vrij om het me te laten weten als ik iets kan verbeteren in mijn producten of communicatie. Let op: Verzendkosten zijn voor je eigen rekening.

BETAALMOGELIJKHEDEN – Je kunt er voor kiezen om het totaalbedrag o.v.v. je bestelnummer naar ons over te maken maar ook via IDeal kun je makkelijk direct betalen. Je betaalt daarvoor € 0,29 extra. Kies je ervoor om je bestelling op te komen halen? Dan mag je ook contant betalen.

 VERZENDKOSTEN – Wanneer je tot 3 verpakkingen thee bestelt, past dit in een brievenbuspakje. De kosten hiervoor zijn €4,10 en je hoeft niet thuis te zijn voor het afleveren. Bestel je meer of grotere artikelen? Een pakket verzenden kost € 6,50. Extra leuk: bestel je voor meer dan € 50? Dan betalen wij de verzendkosten voor je. Cadeautje van ons voor jou!

ANNULEREN – Heb je de bestelling al afgerond maar wil je hem toch niet door laten gaan? Neem dan zo snel mogelijk contact met me op om de bestelling te annuleren. Bij voorkeur door te reageren op de bevestigingsmail die je hebt ontvangen.