Bestelinformatie
BESTELLEN EN RETOUR

BESTELLEN – Met een account is regelmatig bestellen heel simpel. Je voert je gegevens slechts één keer in bij de registratie als nieuwe klant. Vervolgens kun je direct en snel inloggen in jouw account en je bestelling bij ons volgen.

 

Natuurlijk is het ook mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen. Ga naar de Shop om producten uit te zoeken en naar je winkelwagen om te zien wat je al verzameld hebt.

RETOUR – Mocht de bestelling niet naar wens zijn, kun je het pakketje binnen 14 dagen naar ons retourneren, verpakt in de originele verpakking.

 

Breng ons via het contactformulier op de hoogte van je retour o.v.v. je ordernummer en bankrekeningnummer. Een reden is niet nodig, maar voel je vrij om het ons te laten weten als we een volgende keer iets kunnen verbeteren in onze producten of communicatie.

Let op: Verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Betaalmogelijkheden

Je kunt er voor kiezen om het geld o.v.v. je bestelnummer naar ons over te maken maar ook via IDeal kun je makkelijk direct betalen. Je betaalt daarvoor € 0,29 extra. Kies je ervoor om je bestelling op te komen halen? Dan mag je ook contant betalen.

Verzendkosten

Wanneer je tot 6 verpakkingen thee bestelt, past dit in een brievenbuspakje. De kosten hiervoor zijn €3,80 en je hoeft niet thuis te zijn voor het afleveren. Bestel je meer of grotere artikelen? Een pakket verzenden kost € 6,50. Extra leuk: bestel je voor meer dan € 50? Dan betalen wij de verzendkosten voor je. Cadeautje van ons voor jou!

Annuleren

Heb je de bestelling al afgerond maar wil je hem eigenlijk toch niet door laten gaan? Neem dan contact met ons op om de bestelling te annuleren.

Stuur ons een bericht

Markten

Door het jaar heen staan wij regelmatig op markten en braderieën. Houd de website en Instagram in de gaten voor onze agenda en kom zeker eens langs aan onze kraam. Op die manier betaal je geen verzendkosten, kun je onze theetjes proeven of overleggen als je graag een Thee-op-maat bestelt.